تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس
نوشته شده توسط : امید

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس طراحی و حفظ سایت و وب سایت های شرکت ها در فضای مجازی کاری است که فقط یک متخصص آشنا به این فضا می تواند آنرا مدیریت کند.امکان مدیریت این بخش از کسب و کار در فضای مجازی در صورتی مقرون به صرفه است که هزینه استخدام نیروی متخصص از هزینه های ایجاد خود سایت بالاتر نباشد.با یک بررسی کلی می توانید انواع تعرفه هایی که در فضای مجازی برای پشتیبانی و طراحی سایت را ببینید و به مناسب بودن تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس ایمان بیاورید.

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس

اما مانند هر کار تخصصی دیگری پشتیبانی سایت و هزینه هایی که شامل آن می شود بر اساس جزئیات خاصی تقسیم بندی می شود.

⦁ سایت های با قیمت مناسب

این سایت ها می تواند طراحی یک سایت ساده،اقتصادی،تجاری و یا ویژه باشد.بسیاری از کسب و کارها در ابتدا نیاز به معرفی اولیه و ساده ای از خود دارند و نمی خواهند هزینه های زیادی بابت طراحی و پشتیبانی و خرید و حفظ دامنه پرداخت کنند.تعرفه پشتیبانی سایت ورد پرس برای کسب و کارهای تازه و نوپا در همه زمینه های گفته شده مناسب می باشد.

⦁ سایت های اقتصادی

گاهی اوقات کسب و کارهایی در دنیای تجارت و فضای مجازی نیازمند به روز رسانی و اضافه کردن بخش های مختلفی از جمله تغییر دامنه ها مورد استفاده، پشتیبانی از سایت و بروز رسانی،اضافه کردن بخش نظرات کاربران، شرایط چت آنلاین به سیستم خودمی باشند. اگر به روش معمول انجام این کار را به شخص متخصص بپردازند هزینه های هنگفتی بابت تغییرات از آنها دریافت خواهد شد. در حالیکه در تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس این بخش ها بر اساس نوع برنامه ای که شما از سایت خود انتظار دارید با هزینه ای مناسب انجام می پذیرد. در واقع تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس بر اساس پلن شما و انتظارات شما تقسیم بندی می شود.

⦁ طراحی سایت اختصاصی و فروشگاه اینترنتی به همراه پشتیبانی

سایت های بزرگ فروشگاهی با گذشت زمان و ورود شرایط جدید کسب و کار در فضای مجازی نیاز به بروزرسانی و بالا بردن کیفیت کار خود می باشند.ایجاد شرایط پرداخت از درگاههای بانکی و روش های متفاوت خرید و فروش و حمل و نقل محصولات از خدماتی است که با استفاده از قیمت های مناسب و تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس می توانید از آنها استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس , پشتیبانی سایت وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: